4. kolo OP

09.12.2013 17:27

Tak ve 4. kole OP opět vítězně. Bohužel nevím, jak probíhaly ostatní partie, tak jen tak letmo. Asi nejrychlejší byla remíza Jikry K. Potom, myslím, následoval Martin G. Já jsem po rozehrání získal figuru a unaven po sobotě jsem v klidu partii dohrával. Lucka vedle mě vypadala docela dobře, Richard taky a ani další šachovnice neypadaly špatně. Tak to vypadalo na pohodovou neděli.  Pak se to nějak zvrtlo. Richard prohrál, Lucky někde ztratila figuru a můj soupeř stále ještě hrál. Nejdřív jsem myslel, že jen tak se mu nechce partii vzdát, ale později mi došlo, že ještě vymýšlí a bojuje o remízu. Naštěstí jsem si k jezdci dokázal pohlídat i jednoho pěšce a s tím i dojet až na dámu. Teprve pak se soupeř vzdal. Naštěstí i naše posily Kašný a Peťovský své partie vyhráli a tak jsme celkově sice těsně ale opět zcela přesvědčivě vyhráli.