Opava Open

11.05.2014 19:01

    Tak včera proběhl v Opavě turnaj v rapidu. Protože se turnaje pro mláděž zúčastnili naši mladí hráči a proto, že jsou již dostatečně zkušení a nepotřebují trvalý dohled, zúčastnil jsem se turnaje dospělých. Tak jsem nesledoval jednotlivé partie kluků a nemusel jsem tak přihlížet a rozčilovat se nad tím, jaké dělají chyby a co ještě neumí. Místo toho jsem se mohl rozčilovat sám nad sebou jak blbě hraji, jaké dělám chyby a co neumím.

    Ale nebylo to tak zlé. Jistě, mohlo být lépe, ale s celkovým výsledkem jsem spokojený. Nejen se svým, ale zejména s výsledky kluků. Vždyť každý z nich získal více bodů než já. Tobiášovi sice k tomu dopomohl také volný los, ale také je třeba si uvědomit, že hraje v jednom turnaji s hráči starších kategorií.

    Získané body: Lukáš 5 bodů, Radek a Tobiáš 4 body, já 3,5 bodu.