Právě jsem se vrátil

20.12.2013 19:12

Právě jsem se vrátil ne z hradu ale ze Slezanu, kde jsem se zúčastnil simultánky s FM Radomírem Caletkou. Původně jsem ani nechtěl jít, protože jsem myslel, že tam bude nabito zájemci s mnohem vyšším ELO hodnocením než mám já. Ale nedalo mi to, zeptal jsem se a sláva, mohl jsem se zúčastnit. Doufal jsem, že se mi podaří vydržet alespoň 10 tahů, když soupeř nebude mít na mě čas a bude se věnovat jiným. No nebylo to úplně tak. Hra probíhala svižně, hrál jsem bílými, soupeř na mě zahrál Sicilskou a tak už po 2 tazích skončila moje znalost nějakých variant z šachové teorie. Trochu se mi ulevilo, když jsem překonal 10. tah a stále ještě mohl hrát, v 16. tahu jsem pak nabídl remízu, kterou soupeř nepřijal a tak jsme pokračovali dál až do 30. tahu kdy přišlo opakování tahů a

uhrál jsem remízu s FM Radomírem Caletkou

Věhlas našeho šachového klubu a mého šachového umění stoupá ke hvězdám

 

Simultánky s FM Radomírem Caletkou se zúčastnili také Lukáš a Radek. Oba se drželi statečně. Radka jsem moc neviděl, ale vydrržel ještě ve hře když někteří již prohráli. Lukáš hrál dobře, velmi dobře a statečně bojoval. Jednu chvíli vypadal na zhroucení, když měl jezdce ve vazbě a soupeř ho napadl ještě pěšcem. Naštěstí to nezabalil a než soupeř udělal své kolečko, vymyslel jak z toho ven. Později ztratil pěšce ale otevřel si sloupec na soupeřova krále, kam umístil své věže. Nakonec prohrál, když už zůstal jako poslední hráč. No a kdo si troufne s p. Caletkou na blitzku v koncovce?