Zápas OP v Kravařích

23.02.2014 20:23

Dnes jsme hráli v Kravařích. Nastoupili jsme v přátelské atmosféře a v očekávání vítězství. Když jsem se poprvé procházel a snažil se ohodnotit pozice na ostatních šachovnicích, tak to bylo všude spíše vyrovnané. Já jsem měl taky pozici vyrovnanou.

 

Pak se to začlo lámat. Neuvedu přesné pořadí událostí, ale to snad nevadí. Vojtovi zavibroval v kapse mobil. Jeho protihráč, mimochodem rozhodčí utkání, na nic nečekal a partii kontumoval ve svůj prospěch. Marně jsme prosili, nadávali, vyhrožovali,... byl neoblomný. Jirka K. konečně zdolal FIlipa Kramáře, Josef někde v ústraní se snažil rozdýchával svou špatnou pozici. Jirka P. měl už o figuru méně. Richardova pozice se mi taky moc nezdála. Já měl pozici spíše vyrovnanou. Sice pěšce navíc, ale rozbitou obranu krále. Dobře stál Marek. Nakonec Já jsem vyhrál díky soupeři, který měl tolik práce s přemýšlením nad pozicí, že překročil čas. Richard remizoval, Martin prohrál a po boji ale s přehledem Marek vyhrál.

 

Za stavu 3,5 : 3,5 se dohrávala poslední partie, v níž měl Jirka P. o figuru méně. Partie přešla do koncovky Král + Věž proti Králi. Jírka statečně nevzdal, bojoval a po 50 tazích skončila partie remízou. Vážně, nekecám. Myslím, že v té době to již i soupeř chtěl mít za sebou a celou záležitost ukončit.

 

Tak nakonec aspoň ta remíza. V tabulce nám tak zůstává 3 místo. Lugeřovice jsme sice přeskočili, ale nás zas přeskočil Dolní Benešov "C".

 

Fotky naší sestavy přidávám do fotogalerie.